Annons

Softonic-recension

MIN FÖRSAMLING Ärkeeparki i Changanacherry - En social och kommunikationsapp för Android

MIN FÖRSAMLING Arkediakonat i Changanacherry är en gratis Android social och kommunikationsapp utvecklad av Faith Infosys. Den syftar till att ansluta alla medlemmar i Changanacherry Arkediakonat i Kerala, Indien, oavsett deras plats. Appen ger en plattform för medlemmar att kommunicera med varandra, få tillgång till församlingsinformation och delta i olika aktiviteter.

Denna app erbjuder en rad funktioner som dagliga mässoläsningar, kommande evenemang, tillkännagivanden och en katalog över alla medlemmar. Användare kan också få aviseringar om viktiga händelser och uppdateringar, och de kan ansluta med andra medlemmar via appens meddelandesystem. Appen har också en avdelning för bönebegäran där användare kan dela sina böneavsikter och få stöd från andra medlemmar.

Sammanfattningsvis är MIN FÖRSAMLING Arkediakonat i Changanacherry en användbar app för medlemmar i Changanacherry Arkediakonat som vill hålla kontakten med sin församlingsgemenskap. Appen är lätt att använda och dess funktioner är välorganiserade, vilket gör det bekvämt för användare att få tillgång till den information de behöver.

Program tillgängligt på andra språk

Användarrecensioner om MY PARISH Archeparchy of Changanacherry

Har du provat MY PARISH Archeparchy of Changanacherry? Var den första att lämna din åsikt!

Annons

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.